top of page

מסיבה ? בקבלת פנים ???

איזה ערב מעולה היה לנו !!

הגענו לבלאנס, לעבודה די רגועה על פניו. רוי יאנג, אחד הזמרים המופלאים של משפחת גרוב, בליווי 6 נגנים. Rhythm & Blues, Jazz, Soul, RnB, Funk ועוד. נגינה בשני מוקדים (בפנים ובחוץ), 45 דקות לפני החופה, ועוד 45 דקות בזמן המנה הראשונה וכמובן, הסלואו. (פאבוריט שלי!) המסיבה : חתונתם של זוג מדהים, עם שורשים עמוקים בחיי הלילה של תל אביב.

Groove Metro - Roy Young

זה תמיד כיף לראות את הריקוד הראשון של הזוג, כזוג נשוי.

כ"כ הרבה רגש ואינפורמציה מתחלפים בניהם באותו הרגע, במבט אחד ישיר ורציף, בריקודף מגע ובתנועה, זה מדהים לקחת חלק ברגע כזה.

לבקשת הזוג, עשינו מאש-אפ בין At Last לGeorgia ויצא פשוט מהמם !!!

Groove Metro - Roy Young

אז מה קרה ???

בקבלת הפנים, התכנון היה "לא להפריע", קבלת הרי פנים לא ?? לא !!

מיד כשהתחלנו לנגן ולספוג את התגובות מהקהל, הבנו שנצטרך - לחשב מסלול מחדש. הרמנו את הקצב, הכנסנו לדיסטורשן, והתחלנו פשוט לנגן!! לנגן לקהל הזה היתה חוויה היסטרית! כבר בקבלת הפנים האוירה החלה להתחמם, אנשים החלו לצלם ולהקליט את הלהקה, ואפילו נמחאו כפיים בין הביצועים המיוחדים. (דבר שתמיד נוגע בי בלב נורא חזק כשהוא קורה בארועים). הלהקה פשוט נמסה מכמות האהבה ועשתה את המירב בכדי להחזיר באותו המטבע. היתה רק בעיה אחת! גם אחרי שני נסיונות כריזה המבקשים לעבור למתחם החופה - אף אחד לא זז ממקומו !! היינו צריכים להכריז בשלישית עם רמיזה קלה, "ולפני השיר האחרוןןןןןן, שוב נזמינכם לעבור למתחם החופה .... " ניגנו עוד שיר אחד והעברנו את השרביט לDJ צחי תורג'מן המדהים, בכדי להרגיע את הרוחות, ולהעביר את הקהל אל טקס החופה. כמה כיף היה !!! לאחר טקס חופה מרגש, הקהל נכנס פנימה ונהננו לתת להם מופע מרגש של מוסיקה שחורה במיטבה.

פאנקית, בלוזית, בלדות ושירים קצביים. כמובן שקינחנו בללוות את הזוג המאוהב בסלואו הראשון שלהם כזוג נשוי. היתה זו חוויה מרגשת מאד, כל פעם מחדש, זוהי זכות לקחת חלק ברגעים שכאלה.

תודה, תודה, תודה!

Groove Metro - Roy Young

Recent Posts

Join our mailing list

Never miss an update

Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page